Kas sain aru?

iDevide ikoon Täida lüngad

Ülesande täitmiseks on vaja lünkteksti kõrvale avada uues aknas lehekülg argumentum ad hominem

Õige vastuse korral muutub lünga taust roheliseks, vale puhul punaseks.

Teises osas kirjuta lünka selle pildi number, mis rõhutab vastavat emotsiooni. Kui on kaks lünka, siis alusta väiksemast numbrist.


 

I

Demagoogia on inimeste omakasupüüdlikel eesmärkidel. Argumentum ad hominem on lähtuv tõestus.
Kuulamisfailis algab kandidaadi kõne võttega ja lõppeb võttega tu quoque. Videolõigus nägite, kuidas Edgar Savisaar kasutas väidet.
Le Bon kirjeldas, kuidas inimesed käituvad teisiti kui üksikindiviididena. Grupp on intellektuaalselt kui üksikindiviid, kuid üksikisiku jõutunne grupis. Poliitikas nimetatakse grupi kaudu mõjutamist . Demagoogiliselt mõjutatud grupi on vähenenud või puudub hoopis.
Natsi-Saksamaal tekitati meie-tunne (vt 1. pilti) vastandamise pinnal. Teisel pildil vastandatakse ja terrorismi. Kolmandal pildil olevas reklaamis rõhutakse sellele, et inimesed tahavad kuuluda sekka.
Eelarvamused ja on väga levinud anekdootides. Neljas pilt süvendab eelarvamust, et kõik muslimid on .
Kui viidatakse isiku arvamusele, milles nagu ei sobikski kahelda, on tegu mõjutamisega kaudu. 5. pildil näeme arvamusliidri rollis , 6. pildil on nendeks ja Stalin, 8. pildil aga . Arvamusliider võib meid ideoloogilise mõjutamise asemel hoopis tarbimisele suunata. Vahel jääb küll arusaamatuks, miks just Kristiina Šmigun peaks olema parim rapsiõli-tundja või miks peaksid just mittesuitsetajad Pele ja Schumacher (7. pilt) olema ühel pildil reklaamiga.

II

ähvardamine ja hirmutamine
ja
meelitamine ja kiitmine
ja
kiire kasu
rahvuslikkus ja
lihtsustatud lahendus
seksuaalsus
lihtrahvalikkus
laste abil isiku vastu sümpaatia loomine ja
loomade abil isiku vastu sümpaatia loomine
kadedus kui ostu motivaator